روداب

روداب

روداب

روداب

عناوین اخبار

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۲۹ ق.ظ
اخبار روداب نویسنده فعال میپذیرد . . . مطالب اخبار و مطالب :  بی احتیاطی راننده نیسان در شهر روداب جان یک نفر را گرفت! - شنبه بیست و نهم تیر 1392 برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان روداب - شنبه بیست و نهم تیر 1392 جلسه آموزش قرآن در مسجد جامع شهر روداب رمضان 92 - شنبه بیست و نهم تیر 1392مطالب مادر !!!! - چهارشنبه بیست و ششم تیر 1392مطالب توصیه‌های حفاظتی وزارت اطلاعات به شهروندان - جمعه بیست و یکم تیر 1392مطالب گرمت نمیشه با چادر؟!‎ - جمعه بیست و یکم تیر 1392مطالب نظر آیت‌الله سیستانی درباره؛ حکم روزه گرفتن در روزهای بلند - جمعه بیست و یکم تیر 1392  دوره آموزشی مهارت های زندگی - سه شنبه هجدهم تیر 13921-1196.jpg تقدیر و تشکر از مهندس پورسینا - جمعه چهاردهم تیر 1392
ضمن آرزوی توفیق و سلامتی روز افزون از زحمات ، خدمات  و تلاشهای بی دریغ جنابعالی در تصدی و مدیریت اداره برق شهر روداب تقدیر و. . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۱
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۶)

۲۸ فروردين ۹۲ ، ۱۶:۱۵ تلاش دکتر محسنی برای احداث سد رودآب
در نامه ای به مشاور وزیر و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران
دکتر محسنی ثانی خواستار تسریع در تصویب نهایی پروژه سد رودآب شد.
متن کامل خبر را در آدرس زیر مطالعه نمایید :
http://www.mohseni-mr.ir/home/archives/4232
لیست روکامل کن محمد سلیمانی - مبارک الله مسنی فضل آباد- رضا قلعه نوی-رضا نورمحمد-رضا درقدمی- حاج علی مقیمی نژاد
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۵:۳۴ اهالی روستای شمس آباد
متاسفانه چند ماه است برای هر ترکیدگی لوله باید منتظر عکس العملی از عزیزان اداره آب فاضلاب روستائی شهرستان سبزوار باشیم ؟؟؟؟؟
به اطلاع میرسانیم برای دفعات مکرر و بعد از گذشت چند ماه جاری بودن آب در کوچه های روستا و هدر آب ، با توجه به پیگیری انجام شده توسط مسئولیین روستا هیچ گونه اقدامی از سوی این اداره صورت نگرفته است.و هر روز با بهانه های نبودن اعتبار از انجام کار شانه خالی می کنند!
با توجه به مسئولیتی که مسئولین اداره آب و فاضلاب در قبال این روستا بردوش دارند، در چند ماه گذشته دهیاری و شورای اسلامی روستا با پرداخت هزینه های مریوط به گود برداری در کو چه های این روستا مشکلات مربوط را برطرف نمودند و اداره آب و فاضلاب از وظیفه خود در این خصوص شانه خالی نمود.
ولی آیا واقعا وظیفه اداره آب و فاضلاب در خصوص ارائه خدمات به مشترکین و اصلاح شبکه فروسوده ّ آب رسانی در سطح روستا چیست؟؟؟؟؟؟؟؟ صرفا هزینه گرفتن و هدر آب !!!!!
به امید روزی که شاهد اقدامی از سوی این سازمان باشیم.
اهالی روستا ی شمس آباد - تصاویر به آدرس ایمیل ارسال شده با تشکر.
سلام حاج ممد از ماه رجب و لیلــة و الرغاب فراموش نکنی
۰۴ تیر ۹۲ ، ۰۳:۵۳ علی ترشیزی
http://bargo.mihanblog.com
برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در روداب با حضور 9 تیم امشب قرعه کشی میشودبا حضور تیم شرکت تعاونی دهیاران روداب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی